Waarom?
Als er iemand tijdelijk uitvalt dan wil je gewoon dat het team door kan. Dat binnen het bedrijf de ballen in de lucht blijven. Ik help om processen binnen de organisatie soepel door te laten lopen, en bij terugkeer na verlof of ziekte of bij de start van de nieuwe collega weer over te dragen. Zo blijft de kwaliteit en continuïteit gewaarborgd. Dit vraagt om een ervaren initiatiefnemer die snel overzicht heeft, goed kan organiseren, communiceren en enthousiasmeren. En dat is waar ik goed in ben en wat ik het liefste doe. |
Ervaring
In de afgelopen 30 jaar heb ik veel ervaring opgedaan als (directie) secretaresse, officemanager, marketing-/ communicatiemedewerker, sales assistent en projectcoördinator. Het kenmerkt mijn veelzijdigheid. Hoe ik het verschil maak Ik heb plezier in mijn vak, en dat merk je. Mijn werk en mijn ontwikkeling neem ik serieus. Mijn toegevoegde waarde? Nuchter, vooruit denken, adviseren, regelen, ontzorgen, het is mijn tweede natuur. Mijn kracht is mijn enthousiasme. |
En er is meer...
Met mijn passie voor het organiseren van meetings en events richt ik me ook op het organiseren van meetings, trainingen, workshops en kleine events op mijn eigen locatie.
Ontdek mijn 'werkplaats'. Een geweldige plek voor vergaderingen, trainingen, workshops, teambuilding en andere kleinschalige bijeenkomsten en evenementen. Stoer, knus, buitenaf, weids en omgeven door groen. De werkplaats is geschikt voor max. 8 personen. Wil jij met je team of met relaties bijeenkomen op een originele locatie? Kom dan naar de werkplaats 'in het buitengebied'. |
Contact
|
Privacyverklaring |